torsdag, januari 25, 2007

Billiga solglasögon

79:50 kr
59:50 kr
59:50 kr

Solen har strålat hela dagen över Sthlm. Det påminde mig om att jag behöver köpa nya solglasögon. Min filosofi när det gäller solbrillor är tämligen enkel:

1) Antingen ska de vara så dyra att blotta tanken på att förlora glasögonen gör att du vaktar dem med livet.

2) Eller så kostar brillorna inte mer än att du har råd att tappa dem i havets svallvågor eller glömma dem på nåt cafébord.

H&M har solglasögon i den sistnämnda kategorin. Fina. Men prislappen är inte högre än att du har råd att köpa ett par nya utan att behöva äta nudlar resten av året. Finns i flera färger.

Lite Nicole Richiestil på de två till vänster, va?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, jag gillar verkligen de där från H&M. Och jag tror nog att jag hellre köper billiga bågar. klant som jag är. =)

Anonym sa...

Samma här. Å är man inte nöjd, kan man köpa två.