lördag, februari 10, 2007

Tubklänningar

249 kr
249 kr
249 kr

Jag har aldrig varit något större fan av plagg i tubsnitt. Mycket beroende på att jag tyckt att jag varit för bredaxlad för axelbandslösa toppar och klänningar. Håller dock så sakta på att ändra uppfattning på den punkten.

Breda axlar eller inte. Det mesta går att fixa med en schysst bh. Det har jag insett efter att jag köpte en tubdress från C&C California. Visade sig vara en reachansning som gick hem.

Så i dag slängde jag ner en svart bomullstube från American Apparel i kundvagnen samtidigt som jag köpte en ny Freebra – svart den här gången – hos Nelly. Perfekt att stuffa omkring i hemma i sommar.

2 kommentarer:

Anonym sa...

jättefina! Längtar till sommaren när jag ser dem :)

Anonym sa...

Ja... Hoppas bara de sittar bra oxå. Fast det tror jag att de gör.