fredag, februari 16, 2007

Hellre Gina än Mary

Tyvärr är inte alltid saker vad de ser ut att vara. Klänningen från Rules By Mary utnämns till veckans besvikelse. Jag hade räknat med bättre kvalittutta för det priset. Tyget känns solkigt och tunt.

Antar att det är märket du betalar för. Om nu Rules by Mary är värt 700 kronor. Jag är inte helt övertygad om det. Föredrar tunikan nedan från Gina Tricot. Med tanke på den prislappen kan jag tulla lite på kvaliteten.

(Skärmdump från Gina Tricot)

Vill du känna/prova Rules By Mary i butik? Gå till Salt på Drottninggatan i Stockholm. Där finns klänningen i gult, svart och vitt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Va synd att du inte blev nöjd med klänningen. Det är svårt det där med material, jag tycker ofta jag blir besviken.. Tunikan från Gina är jättesöt, jag har den gula men eftersom de är så billiga ska jag nog köpa fler färger.

Anonym sa...

Jag hade för höga förväntningar helt enkelt. Tyckte den såg så fin ut hos Nelly.

Å med tanke på priset trodde jag klänningen skulle vara "bättre".